kisah seram di asrama

Pagi - pagi lagi aku dah bangun dan siapkan semua kelengkapan untuk mendaftar masuk ke asrama. 26-8-2021 0422 PM Diterbitkan.


Blok Kosong Dijadikan Asrama Sementara 3 Sekawan Demam Nampak Kelibat Misteri Buat Persembahan Pukul 1 Pagi Mistik Mstar

Ceritanya bermula ketika Ton Chatree muda dikirim ke sekolah asrama oleh ayahnya untuk mendapatkan nilai bagus.

. Diceritakan ada seorang penjual wanita menjual karipap daripada tingkap bilik pelajar pada waktu malam. Malam ni kisah seram mengenai kejadian sebenar yang dialami sendiri oleh seorang warganet bernama Abi Munawwarah. Bukan nama sebenar kami telah diganggu dengan suatu kejadian yang sangat menyeramkanSemasa itukami tengah study di katil masing-masingJam sudah menunjukkan tepat pukul 0200 pagiKami belajar.

Setelah berada di sekolah asrama Ton merasa seperti seorang anak buangan yang merindukan keluarga dan teman-teman lamanya. Askar Jepun tidak berkepala kerana dipenggal. Asrama Mukadimah Cerita-cerita mistikmisteri melibatkan asrama dianggap genre klasik dalam dunia penceritaan paranormal di Malaysia.

1- Hantu Berus Kepala. Assalammualaikum KC Saya ingin menceritakan kisah seram yang dialami oleh saya sendiri 13 tahun yang lalu. Kali ini aku nak kongsi kisah-kisah angker yang berlaku.

Maka disinilah bermula alkisah student asrama nampak askar Jepun berkawad tengah-tengah malam. Antara kisah popular yang disampaikan pelajar senior ialah mengenai bangunan asrama lama sekolah berkenaan yang menyimpan seribu satu kisah pelik dan seram sehinggakan ia dibiarkan kosong tanpa berpenghuni. Semua ini disebabkan roh tidak tenang.

Maknanya aktiviti nakalku selelai dengan jayanya. Dalam 9 tahun aku mengumpul rakaman cerita-cerita mistik boleh dikatakan 14 daripadanya mengambil tempat di asrama asrama sekolah to be precise. Dalam cerita ni aku bahagikan dalam 3 kisah.

Seperti yang semua orang maklum asrama semua berhantu. Okay jom kita mulakan. KISAH SERAM - MINTA SAKA JAGA ANAK DARA DI ASRAMA MORROR 60 views Apr 23 2022 45 Dislike Share Save AbangMoji Story 218K subscribers Subscribe Hari Ni Moji Nak Kongsikan Pada Korang Sebuah Kisah.

Sebelum bilik air kecik tu ada surau. Kejadian yang berlaku semasa saya sedang bersiap sedia untuk menghadapi peperiksaan besar tingkatan 3 iaitu PMR terpahat kuat di ingatan saya kerana ini. Yang mana setiap cerita akan berakhir dengan cara yang kau susah nak agak.

Kes pelajar kena tindih budak kena rasuk atau histeria penampakan kelibat misteri di tandas paling hujung dan banyak lagi. Kisah Seram Lejen Di Asrama Anda Pernah Kena. Menurut sumber kisah lif berhantu ini berlaku di Menara Sultan Abdul Aziz Shah UiTM Shah Alam berdekatan autoteller BCB bank.

Dengan aku yang takut-takut berani aku masuk tandas kecik tu. Begini kisah seram anak beliau Pada suatu malam. Antara Koleksi Kisah Seram Asrama Yang Aku Jumpa Di internet.

Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk berkongsi cerita kali ni. Ketika itu saya masih bersekolah di sebuah sekolah asrama penuh di Melaka dan berada di tingkatan 3. Perkongsian ini adalah daripada Himpunan Cerita2 Seram.

Aku memang tahusekolah itu adalah sekolah lama dan pelbagai kisah seram diceritakan kepada kami oleh senior. Beberapa tahun yang laluaku ditempatkan di sebuah sekolah berasrama penuh di sebuah negeri yang dahulunya kaya dengan biji timah. Penerangan Penulis buku ini cuba untuk menyampaikan 5 kisah seram di asrama dengan cara yang tidak klise.

Disebabkan aku tiba lebih awal maka aku bebas memilih untuk tidur dimana-mana katil yang ada. Puntung rokok tersebut segera kucampakkan ke arah luar pagar asrama. Disebabkan tekad aku lari balik asrama.

Aku memilih untuk tidur di katil yang bersebelahan dengan pintu. Aku Mey dan Ini perkongsian aku yang ke-2. Setelah semua urusan selesai aku dibawa ke dorm dengan diiringi oleh kedua orang tuaku.

Nak sedapkan cerita tambah sedikit perencah seram. Masa tu asrama aku depan bilik air ground floor ade pokok besar merimbun. Salah seorang pembaca FS berkongsi 4 kejadian seram ketika berada di asrama.

Ada 2 bilik air satu kecik satu lagi besar. Dengan aku yang takut-takut berani aku masuk tandas kecik tu. Sebelum bilik air kecik tu ada surau.

Jika pernah tinggal di asrama cerita di bawah mungkin pernah terjadi pada anda. Berikut adalah antara kisah seram di asrama sekolah yang cliché dan selalu diceritakan kebanyakkan orang. Tak pernah lagi aku dengar asrama yang tak berhantu.

Setel urusan aku keluar bilik air dan lalu depan surau. Ton pun tiidak memberi tahu ibunya tentang ayahnya yang berselingkuh dengan wanita lain. Za aku masuk bilik dululah ya.

Pintu surau terbukak tapi lambu tutup. Setiap kisah dipilih dan diolah dengan bersungguh-sungguh oleh. Jika pernah tinggal di asrama cerita di bawah mungkin pernah terjadi pada anda.

Pintu surau terbukak tapi lambu tutup. Kisah hantu makcik karipap Kisah makcik karipap ini sangat popular dikebanyakkan asrama termasuklah di sekolah dan universiti. Kejadian ini benar-benar dialamiFollow kami diFacebook.

Ada 2 bilik air satu kecik satu lagi besar. Sewaktu saya kaklong tengah study dengan seorang kawan yang dikenali dengan nama Alin. Ko jangan lama-lama karang kokak dek hantu hahaha Aku bergurau dengan nada menakut-nakutkan.

Kisah seram bilik belajar Setiap asrama mesti ada bilik belajar atau bahasa femosnya bilik prep. Dengar cerita kisah ni banyak berlaku semenjak UiTM siap dibina hinggalah sekarang. Biasanya yang kita dengar ada banyak kisah seram yang berlaku di asrama sekolah.

Aku berjalan pantas menuju ke bilik sambil menjeling ke arah bilik warden. Masa tu asrama aku depan bilik air ground floor ade pokok besar merimbun.


Blok Kosong Dijadikan Asrama Sementara 3 Sekawan Demam Nampak Kelibat Misteri Buat Persembahan Pukul 1 Pagi Mistik Mstar


Pelajar Mati Terkurung Ini Kisah Sebenar Seram Hantu Almari Yang Viral Di Asrama Remaja


5 Kisah Seram Di Asrama Mphonline Com


Kisah Seram Bilik Asrama Tingkat 4 Youtube


Pelajar Mati Terkurung Ini Kisah Sebenar Seram Hantu Almari Yang Viral Di Asrama Remaja


Kisah Seram Di Asrama Part 1 Shida Radzuan Blog


Pakej Bermalam Jumpa Hantu


Cerita Hantu Lejen Yang Seram Di Asrama No 3 Paling Menakutkan Murai My


Cerita Hantu Asrama Astro Prima Myinfotaip


Kisah Seram Mainan Joko


Bau Pelik Bunyi Tapak Kaki Di Koridor Makhluk Suruhan Warden Ganggu Pelajar Asrama Mistik Mstar


Kisah Seram Bunuh Diri Dan Ganggu Pelajar Lain


Puaka Dewan Makan Asrama By Zehann Ur Rakhie


Lampu Bilik Terpasang Sendiri Dengar Suara Menangis Felo Asrama Cerita Pengalaman Seram Ketika Kolej Kosong Gempak


Bau Pelik Bunyi Tapak Kaki Di Koridor Makhluk Suruhan Warden Ganggu Pelajar Asrama Mistik Mstar


Hantu Asrama By Ain Maisarah


Puaka Asrama By Khairul Nizam Khairani


Blok Kosong Dijadikan Asrama Sementara 3 Sekawan Demam Nampak Kelibat Misteri Buat Persembahan Pukul 1 Pagi Mistik Mstar


Hantu Di Asrama Spirit Founder Youtube

Comments

Popular posts from this blog

cara tanam terung dalam pasu

cara cat dinding corak abstrak

gambar mewarna operasi tambah